Wednesday, June 8, 2011

Serdar Ortaç 'The Wall'ı yıktı

 

 

Popçu Serdar Ortaç'ın 'Yaz Günü' adlı kendi şarkısıyla Pink Floyd'un 'Another Brick in the Wall'unu birleştirmesi Twitter'da yorum rekoruna koşuyor. 

 


İŞTE O YORUMLAR

serkmutlu:
Serdar Ortaç'ın Another Brick In The Wall yorumunu dinleyen Roger Waters evinde ölü bulundu.

katkaya:
Serdar Ortaç'ın "Another Brick in the Wall" yorumunun gerçekliğine dinleyene kadar inanmak istemedim. Dinledim, tükendim!

fatihvural:
Serdar Ortaç'ın 'Brick In The Wall' yorumuna, Youtube'dan bir yorum: "Sosyologların elinden bi şey gelmez, zoolojinin konusudur."

gomalak:
beni secerseniz türkiye popuna pink floyd yasağı koycam

leventtulek:
Nihat Doğan NBA fanı, Serdar Ortaç Pink Floyd söylüyor, sırada ne var?... Ankaralı Turgut Peter Gabriel'le düet mi yapacak?

sinisan:
Serdar Ortaç Pink Floyd, Demet Akalın The Doors, Hande Yener Rolling Stones, Gülşen The Beatles söylerse bu sefer gerçekten giderim buralardan.

gaye_bicer:
Birisi bu adama artık dur desin yeter !!!

biracayipmadam:
We don't need no Serdar Ortaç.

bruleur:
serdar ortaç another brick in the wall coverında "we don't need no SELF-control" mu diyor? let it go serdar, let it free!

PuCCaa:
Serdar Ortaç, her yaz genç kızların ayrılık acılarına ilaç oluyorsun canımsın... "Heyy tiçirrr, buralara yaz günü kar yağıyor akıllı ol!!!"

medreruno:
ya beni vurun, ya serdar ortaç'ı..

chaogrey:
serdar ortaç'ın another brick in the wall "yorumunun" altındaki en müthiş yorum: "I'm going to cut you into little pieces."

sofestai:
serdar ortaç'tan another brick in the wall yorumu. davul olasın, bagetlere gelesin serdar.

ahh_belinda:
Serdar ortaç- another brick in the wall haydi eller havaya ahah !

cemsinacetin:
serdar ortaç'tan another brick in the wall cover'ı. kabustu gerçek oldu.

ilkehatipoglu:
serdar ortaç soruyor anne benim niyeee another prikim yokk?

ElifYilmazPosta:
Sen onu bırak da serdar ortaç wall yorumunu dinledin mi? dinlemediysen sakın dinleme

allahcc:
serdar ortaç "another brick in the wall"u söylemeye çalışmış. çok büyük günahlara giriyorsun serdar söylemesi benden.

beguilingly:
Kendime gelmem yılları alabilir

LosTie8:
Serdar Ortaç'tan Another Brick in The Wall.. Buralara buralara buralaraaaa, wii dont niid no ecukeyşın keyşınn.. #hayaldigercekoldu

barisyildirim:
"we don't need no SELF control" ne Serdar Ortaç?

boraince:
serdar ortaç another brick in the wall'u cover'lamış. öldürün beni.

zebellah:
gerçekmiş, ben geyik sanıyordum. serdar ortaç cidden another brick in the wall yorumlamış. şappi şappi leave us kids alone, şapppiii.

CandasTolga:
Sanirim birgün Serdar Ortaç realitesini tanimak zorunda kalacağım.

handekuday:
Serdar Ortaç :"we don't need no self(?) control." Kesinlikle ihtiyacın var Serdar, kesinlikle var.

moonpixx:
öz. sağır olaydım da duymayaydım.

oguz_guven:
Ahmet Kaya için yediğin dayak yetmedi bi de bunun için yiyeceksin Serdar Ortaç

bulentburgac:
serdar ortaç'ın another brick in the wall'u cover yapmasından sonra ingiliz vizesi alımının türklere daha da zorlaştırılması bekleniyor.

ege bamyasi:
serdar ortaç'ın ardından popstar mehtap'ın sahnede comfortably numb'ın gitar solosunu çalmaya hazırlandığı haberi kulislere bomba gibi düştü

handekuday:
Serdar Ortaç çoklu cover denemesi: Buralara buralara...Daktır daktır kapı açık, arkanı dön ve liv dı kılasrum.

.

.

.

No comments:

Post a Comment